O postupu vyřízení Vás budeme informovat. Věříme, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti a to podle zákona § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Pokud se jedná o chybu licence a po vložení licence se objeví chyba a aktivace hry se nezdaří – tak vyplňte formulář níže. Jinak nám napište na reklamace@gamewizard.cz
Jak reklamaci vyřizujeme a reklamační formulář níže
- O době vyřízení reklamace Vás budeme informovat. Nicméně jednáme hned a věříme, že do pár minut bude vše hotovo.
- Je zapotřebí vyplnit veškerá informace, které po Vás formulář vyžaduje. Pokud nám bude něco chybět, tak se ozveme.
- O přijetí reklamace jste informováni emailem. Pokud jste reklamaci odeslali, tak na email obratem dorazí potvrzení. Pokud nic neobdržíte, napište nám na reklamace@gamewizard.cz nebo pokud je k dispozici chat dole vpravo.
Internetový obchod KEYS2PLAY.cz následně započne reklamaci a zjisti skutečnosti k ověření klíče. Tedy klíč projde kontrolou ze strany vydavatele, dodavatele i samotného obchodu. V takové fázi se zjišťuje, jestli uživatel kód aktivoval a kde je kód aktivní (stát, účet, email) po doručení nebo proč je kód chybný (chybí číslo, písmeno cokoliv v čísle) a zároveň jestli hru neaktivoval na jiném účtu. V případě, že tomu tak bude a obchod pošle důkazy o tom, že klíč aktivoval na jiném účtu, tak má právo požadovat finanční náhradu za zbytečné prošetřování.
Jak udělat požadované fotografie?
-
- 1. Na klávesnici zmáčkněte tlačítko “print screen” nebo “prtscr”. Naleznete ho většinou nad tlačítkem “delete”.
- 2. Následně otevřete malování: start -> příslušenství -> malování
- 3. Dejte pravým tlačítkem myší a klikněte vložit
- 4. Soubor uložte s příponou .jpg nebo .png
Prosíme dělejte fotografie jako snímek obrazovky podle tohoto návodu. Tak aby šel vidět čas i datum v dolním pravém rohu.